سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی از شاخه های آن . [امام علی علیه السلام]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

دانشجویان:
براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید

 

 

 

با اوج گرفتن جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در غزه دانشجویان سراسر کشور با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و همچنین از طریق پایگاه های اینترنتی و ثبت نام آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام می کنند.

گزارش های دریافتی از سراسر کشور حاکی است که تا این لحظه بیش از 20 هزار دانشجو در کمتر از 24 ساعت در گردان های استشهادی قدس نام نویسی کرده اند.
در این رابطه اسماعیل احمدی مدیر روابط عمومی سازمان دانشجویی کشور در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: افراد ثبت نام شده در قالب قوای محمدرسول الله(ص) و گردان های استشهادی قدس  هفته آینده در حالی که کفن پوش خواهند بود در تهران و سراسر کشور تجمع ضدصهیونیستی برگزار خواهند کرد.
وی تاکید کرد: این خیزش  و شور و حال دانشجویان برای قرار گرفتن در کنار مردم داغدیده فلسطینی در غزه از تجمع ضدصهیونیستی در مقابل دفاتر نمایندگی سازمان ملل و حافظ منافع مصر در ایران آغاز شده و از فردای صدور پیام رهبرمعظم انقلاب مبنی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین ستاد دانشجویی برای اعزام به غزه پی گیری می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد برخی رسانه های همگانی داخلی به ویژه رسانه های وابسته به گروه های اصلاح طلب در انعکاس اخبار فعالیت های دانشجویی درباره رویدادهای غزه انتقاد کرد و گفت: برخی رسانه های وابسته به این گروه ها هنوز تنور انتخابات را داغ نگه داشته اند و تیترها و صفحات اصلی را به انتخابات اختصاص داده اند در حالی که برای مردم کشور ما در حال حاضر ماجرای جنایت های رژیم صهیونیستی و فاجعه انسانی در غزه از اولویت  بیشتری برخوردار است.
احمدی با اشاره به ادامه برپایی تجمع و تحصن اعتراض آمیز اعضای بسیج دانشجویی مقابل دفتر حافظ منافع مصر در ایران گفت با وجود سرمای هوا دانشجویان از شب تا صبح به تحصن خود در مقابل این دفتر ادامه می دهند اما نمایندگان رسانه ها بویژه صداوسیما دانشجویان متحصن را آن طور که شایسته است همراهی نمی کنند در حالی  که یکی از مخاطبان پیام مقام معظم رهبری رسانه هاست.
دفاتر بسیج دانشجویی فعال برای ثبت نام
در همین حال رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز از ثبت نام تعداد کثیری از دانشجویان برای انجام عملیات استشهادی و یاری رسانی به مردم مظلوم غزه خبر داد.
رضا سراج در گفت وگو با خبرنگار کیهان با اشاره به ثبت نام از دانشجویان در دفاتر بسیج دانشجویی گفت: استقبال دانشجویان از این طرح و آمادگی آنها برای حمایت عملی از مردم مظلوم غزه به حدی است که فقط به طور نمونه ظرف دو ساعت در دانشگاه امیر کبیر بیش از 270 نفر در طرح مذکور ثبت نام کردند.
وی افزود: طرح ثبت نام از دانشجویان داوطلب جهت انجام عملیات استشهادی بر ضد رژیم صهیونیستی و کمک به مردم فلسطین در سایر دانشگاه های کشور نیز در حال انجام است.
ثبت نام 7 هزار دانشجوی اصفهانی
همچنین محمد ظریفی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در اولین روز ثبت نام برای عملیات استشهادی علیه رژیم صهیونیستی و یاری مردم مظلوم فلسطین با استقبال گسترده دانشجویان روبرو شدیم که در دانشگاه های اصفهان 7 هزار نفر آمادگی خود را برای انجام عملیات استشهادی اعلام کردند.
ثبت نام 1000 دانشجو در یزد و سمنان
در همین حال از دانشگاه یزد و سمنان خبر رسیده است که بیش از 700 دانشجو در دانشگاه یزد و 300 دانشجو در سمنان در گروه های استشهادی جهت اعزام به غزه به منظور دفاع از مردم مظلوم این باریکه در برابر سفاکان صهیونیستی نام نویسی کرده اند.
بنابراین گزارش تعدادی از اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه های یاد شده نیز در گروه های استشهادی دانشجویی شهید عماد مغنیه ثبت نام کرده و خواستار اعزام به غزه شده اند.
تشکیل ستاد مردمی هسته های مقاومت در جهان
در همین حال «فروز رجایی فر» دبیر کل ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام در گفت وگو با فارس از اعلام موجودیت ستاد مردمی تشکیل هسته های مقاومت حزب الله در جهان به منظور عملی کردن پیام امام خمینی(ره) خبر داد که بخشی از آن ها به عنوان گردان های شهید نواب صفوی نامگذاری خواهند شد.
رجایی فر به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «همه مجاهدان فلسطین و همه مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه اند و هر کس در این دفاع مشروع و مقدس کشته شود، شهید است و امید آن خواهد داشت که در صف شهدای بدر و احد در محضر رسول الله صلی الله علیه و آله محشور شود» اشاره کرد و گفت: این رهنمود متعالی ما را بر آن داشت تا به تشکیل ستادی مردمی برای تشکیل هسته های مقاومت حزب الله در جهان فکر و مقدمات آن را جهت جذب نیروهای مادی و معنوی جهان اسلام فراهم کنیم.
وی ضمن اعلام موجودیت ستاد مردمی تشکیل هسته های مقاومت حزب الله در جهان، خاطرنشان کرد: در تماس هایی  هم که با تشکل های دانشجویی داشتیم و درخواست های مکرر مردمی، نشان داد که مردم آماده عضویت در این هسته های مقاومت هستند و این اعلام آمادگی ها ما را بر آن داشت تا فرم هایی را طراحی کنیم تا متقاضیان براساس نوع آمادگی که دارند در گروه های مختلف عضو شوند که بخشی از آنها به عنوان گردان های شهید نواب صفوی نامگذاری خواهند شد.
بنابر آخرین خبر دریافتی کیهان قوای محمدرسول الله(ص) و  یگان های استشهادی قدس، روز پنج شنبه 8 صبح با لباس فرم بسیج و با آرایش نظامی راهپیمایی از مبدأ میدان فلسطین به سمت جایگاه نماز جمعه انجام خواهند داد و در آنجا آرایش نظامی خواهند گرفت.



انجمن اسلامی ::: چهارشنبه 87/10/11::: ساعت 7:53 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 24


بازدید دیروز: 23


کل بازدید :71126
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<