سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

برای تداوم‌کشتار‌مردم غزه صورت می‌گیرد،
ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل
رژیم صهیونیستی که در پانزدهمین روز حملات وحشیانه به نوار غزه همچنان به کشتار مردم بی دفاع آن با سلاحهای اهدایی آمریکا ادامه می‌دهد از کاخ سفید درخواست کمکهای نظامی فوری کرده و واشنگتن نیز در صدد ارسال فوری سه هزار تن مواد منفجره و مهمات برای این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المنار لبنان اعلام کرد؛ آمریکا به شدت تلاش می کند تا سه هزار تن مواد منفجره و مهمات را با اجاره یک کشتی یونانی برای رژیم اشغالگر اسرائیل ارسال کند تا در جنگ بی رحمانه علیه نوار غزه و مردم بی دفاع آن مورد استفاده قرار دهد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که این کشتی حامل 325 کانتینر است که ظرف یک هفته آینده از بندر "آزتاکو" یونان روانه بندر "اشدود" در فلسطین اشغالی خواهد شد.

"پاتریک ریدر" از فرماندهان نیروی هوایی امریکا با تایید ارسال این محموله سه هزار تنی، از توضیح پیرامون نوع سلاح و مهمات یادشده خودداری کرد و فقط گفت که این کشتی حامل "تجهیزات خطرناک" است.

وی همچنین مدعی شد که ارسال محموله سلاح و مهمات از سوی امریکا به اسراییل، ارتباطی با بحران غزه ندارد و یک اقدام عادی است که طبق مجوز کنگره امریکا در سال 1999 برای ارسال کمکهای نظامی به رژیم صهیونیستی صورت می گیرد. 

ارتش آمریکا پیش از این هزاران تن بمب فسفری به رژیم صهیونیستی اهدا کرده بود و این رژیم از این بمبها بر ضد مردم بی دفاع غزه استفاده کرد .

بمبهای فسفری که ساخت آمریکا است سبب به جا ماندن اثرات بسیار خطرناک بر روی بدن و در برخی مواقع مرگ افرادی می شود که در معرض اصابت این بمبها و گازهای سمی متصاعد شده از آن قرار می گیرند.

خطرناک ترین اثر بمبهای فسفری،ایجاد سوزش و سوختگی در بدن و سرطان زا بودن آن است.یک روزنامه انگلیسی تصاویری ازبه کارگیری این بمبهای خطرناک بر ضد مردم بی دفاع غزه و اثرات خطرناک آن بر روی مجروحان فلسطینی را منتشر کرده بود که با خشم صهیونیستها روبرو شد.این درحالی است که کاندولیزا رایس وزیر امورخارجه آمریکا با نادیده گرفتن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی درنوار غزه برای توجیه این جنایات مدعی شد که حماس از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی استفاده می کند. رایس در اتهاماتی به قربانیان ( مردم فلسطین و رزمندگان آنها)و مقصر دانستن آنها، کشتار وحشیانه مردم غزه به دست جلادان صهیونیست را نادیده گرفت تا همچنان به رژیم اسرائیل برای ادامه این جنایات چراغ سبز نشان دهد.

آمریکا از همان روز نخست حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آن به عنوان دفاع مشروع این رژیم حمایت کرد.

بیشتر رژیمهای عربی نیز با سکوت و حتی همدستی خود با رژیم صهیونیستی، این رژیم متجاوز را در ارتکاب بیشتر جنایات در نوار غزه تشویق می کنند.

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه وارد سومین هفته خود می شود. از آغاز این حملات تاکنون 804 فلسطینی شهید و 3 هزار و 300 تن دیگر زخمی شدند.




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/10/21::: ساعت 8:34 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :71077
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<