سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از یکدیگر مَبُرید و به یکدیگر پشت مکنید و با یکدیگر دشمنی و کینه مَوَرزید و برادر هم باشید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

 

استقبال بی نظیر و باشکوه از رئیس جمهور در سفرهای استانی تبدیل به واقعه ای شده که بسیاری از مخالفان دولت چشم دیدن آن را ندارد و اکنون که دور دوم سفرهای استانی انجام می شود این استقبال ها با شور و نشاط بیشتری انجام می شود.

در همین راستا رسانه های دوم خردادی  از ابتدای فعالیت دولت نهم و انجام سفرهای هیئت دولت در صدد تخریب و کمرنگ نشان دادن حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور بر آمده اند.

در ابتدا این تلاش به صورت شبهه افکنی در خصوص هزینه های سفرهای استانی انجام شد و در ادامه انگ انتخاباتی بودن و حتی لقب جشن های 2500 ساله شاهنشاهی نیز به آن داده شد.

اما حتی خود مخالفان دولت نیز خوب می دانند که به واقع سفرهای استانی یکی از افتخارات دولت خدمتگذار نهم است و تنها راه مقابله با آن رو کردن به اهرم تخریب است.

چندی پیش روزنامه اعتماد ملی استقبال کنندگان از رئیس جمهور را به دلفین هایی تشبیه کرده بود که برای گرفتن غذا به بالا می پرند؛ حال آنکه به عقیده بسیاری از اصلاح طلبان حزب اعتماد ملی میانه رو ترین حزب دوم خردادی است.

هرچند این اقدام موهن روزنامه اعتماد ملی با عذرخواهی مهدی کروبی همراه بود اما بدون شک آثار این بی احترامی هیچوقت از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

هدف از سفرهای استانی همانطور که بارها و بارها توسط مشاورین رئیس جمهور اعلام شده مشاهده از نزدیک طرح هایی است که در دولت های پیشین فقط روی کاغذ به تصویب می رسید اما در عمل به دست فراموشی سپرده می شد.

به دنبال آثار و نتایج موفقیت آمیز دور اول سفرهای استانی، دور دوم سفرها نیز به منظور بررسی چگونگی اجرای مصوبات دور اول و برطرف کردن موانع موجود در راه اجرای مصوبات هیئت دولت ترتیب داده شد.

تشنگان قدرت که پس از انتخاب دولت نهم توسط مردم، دیگر چشم دیدن محبوبیت رئیس جمهور در بین افکار عمومی نداشتند این بار به طور گسترده تر دست به تخریب زدند.

اینبار دیگر رسانه های مخالف دولت از وظیفه رسانه ای خود غافل شده و در قالب حزب فعالیت خود را ادامه دادند اما به نظر می رسد که تبلیغات منفی مخالفان دولت نتیجه عکس داشته چرا که سفرهای دور دوم با استقبال بیشتر مردم همراه بود.

اما سفرهای دور دوم هم انجام شد و احمدی نژاد برای بار دوم به بیست و یک استان کشور رفت و در سفر بیست و دوم نوبت به استان یزد رسید.

اکنون زمانی نوبت به استان یزد رسیده که محمد خاتمی رسماً کاندیداتوری خود را اعلام کرده و احمدی نژاد به استانی سفر کرد که زادگاه محمد خاتمی است و بیشترین طرفداران محمد خاتمی در آنجا زندگی می کنند.

بدین ترتیب بود که کسانی که همیشه کوشیده بودند تا سفرهای استانی دولت را تبلیغاتی جلوه دهند اینبار بر آن شدند تا حضور مردم در استقبال از محمود احمدی نژاد را نیز تبلیغاتی نشان دهند.

در همین راستا تندروهای طرفدار خاتمی که پیش از سفر بیست و دوم می دانستند که استقبال مردمی گسترده در استان یزد می تواند زنگ خطری برای محمد خاتمی در آستانه اعلام کاندیداتوری محسوب شود به طور هماهنگ و در اقدامی مشابه با آنچه که روزنامه اعتماد ملی پیش از آن انجام داده بود کوشیدند تا وانمود کنند مردم به بهانه نهار و شام به استقبال احمدی نژاد می آیند و به مردم یزد نیز چنین وعده ای داده شده است !

این اقدام گستاخانه حامیان خاتمی که جر توهین به شعور و شخصیت مردم کشور معنی و مفهوم دیگری نداشت با واکنش برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت نیز همراه بود.

کاظم فرهمند نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با سایت خبری "پارلمان نیوز" ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت که با توجه به اینکه شهر یزد زادگاه محمد خاتمی است تنها تلاش بر این است که این سفر مشکل آفرین نشود.

اما سرانجام روز چهارشنبه فرا رسید و محمود احمدی نژاد وارد استان یزد شد و چه استقبالی از رئیس جمهور انجام شد.

به واقع می توان استقبال مردم یزد از رئیس جمهور را یکی از بی نظیر ترین خوش آمدگویی ها در طول پنجاه و دو سفر استانی دانست.

مردم استان یزد، زن و مرد، پیر و جوان تحصیل کرده و بی سواد آمده بودند تا به احمدی نژاد خیر مقدم بگویند و جمعیت به قدری بود که حتی برای نمایش آن لازم بود تا از بالگرد استفاده شود.

مردم یزد آمدنده بودند تا هم به خاتمی بگویند " نه" و هم به احمدی نژاد بگویند: یزدی‌ها هم دوستت دارند.




انجمن اسلامی ::: یکشنبه 87/12/11::: ساعت 2:14 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :71034
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<