سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

گویم تا دیگران نگویند که نگفتی !!!

از قدیم الایام مدارک جعلی و در پاره ای اوقات دانشگاه های جعلی در ایران زمین در حال جمع آوری آبرو برای صاحبان بی اصل ونسب خود بودند که با وجود شاه ْبیت آنان  ( یعنی کردان ) بر همگان رو شد ( البته از قدیم تر گفته اند که :" آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است ").

اما ما در این مقوله کار با 30 سال پیش نداریم چه آن که : " دزد را از دزدی شرمی نیست " . پس ما بر میگردیم به بعد از انقلاب تا ببینیم این رسم در زمانِ که بنا نهاده شد و چرا ؟ و برای این که بهتر بدانیم به سراغ دانشگاه های غیر مجاز و سرگذشت آنان میرویم .



اوصولا هاوایی منطقه ای است که به نام نامی آن دانشگاهی در زمان حکومت عالی جناب بوجود آمد ( یعنی دقیقا سنه 1372 خورشیدی ) و از سنه 1374 در مقطع مختلف دانشجو پذیرفت و با خیال راحت برای بعضی از دوستان مدارک بسییییاررر معتبر صادر می کرد که اینان نیز به موقع جواب در خور ستایش به ایشان ( منظور دانشگاه هاواییه ها ) می دانند . لذا ما در تاریخ خوب که بنگریم می بینم که در زمان عالی جناب و شاه سلطان حسین اول و دوم در تمامی  عدلیه ها کار به جایی نرسید . بحدی که  حتی برایتان گویم که اصلا شاکی وجود نداشت تا دادخواست را به عدلیه ببرد ، چه این که همه جا در این 3 دوران گل بلبل بود وسازندگی اصلاحات و ... . اما در حکومت محمود شاه ، سر ِ کـَلْ کـَلْ هم که شده ، وزارت خانه های علوم و بهداشت شکایتی چند

-  و رئیس شرکت ملی گاز و معاون برادر زنگنه  نیز مدرک فوق شان را از هاوایی گرفته اند ؟

-  و قائم مقام منطقه آزاد قشم در زمان حکومت تان دکترای مدیریت خود را از هاوایی گرفته است ؟

-  مدیر کل وزارت تعاون تان دکترای مدیریت خود را از همان جا گرفته است ؟

-  و معاون وزارت بهداشت و درمان دکترای خود را از همان جا گرفته است ؟

-  معاون وزیر آموزش و پرورش ، دکترای مدیرت را از....؟

-  و.........؟؟؟؟؟؟؟

حال در خواست من این است که تمامی گناه کاران و متخلفین چه در دوران عالی جناب و هم شاه سلطان حسین اول و دوم و شاه محمود اول باید به اندازه ای که خلاف کرده اند مستوجب عقوبت دستگاه عدلیه شوند .                                                                                                                   


 

به عدلیه دادند تا این دانشگاه متخلف را به سزای عمل خود برسانند . در حکم بدوی عدلیه برای متهم اول 3 سال حبس بریدند و مؤسسه را فیلتر کردند . و جالب این که بعد ها متهم اصلی ( ونه فرعی ) تبرئه شد ( این جاست که می گن:" از خجالت شما در میایم " ). این جاست که دادستان عزیز ( قهرمان داستان ما ) سعید جان زمانی که این خبر را شنید از با خود صحبتی کرد و گفت :" در عدلیه اصلی حتماً محکوم می شوند و نا حاکم این عدلیه یحتمل با قوانین نا آشناست (!!!) البته گویم که بدانی از آن ور نیز معاون وزیر جلوی دوستان هاوایی به صرافت افتاد که :" یحتمل شما نیز از این دانشگاه باید مدرک گرفته باشید که این قدر با او دوستید " اما در این بین رئیس عدلیه مرکزی حکم تبرئه این جنابان برداشته شد و صاحبان آن نیز 2 سال رفتند تا آب خنک در سواحل هاوایی واقع در زندان نوش جان کنند .

در این جا چون سخن به درازا کشید چلپاسه ( نویسنده ) نیز خسته شد و سخن کوتاه کنم که :

یک از شاه محمود اول دارمی که باید جواب دهد که :

آیا مدرک شما کاغذ پاره است ؟ و اگر کاغذ پاره است چرا برای  وزیر شاه شدن باید اعلام کنی که کاغذ پاره داری؟

دومین سئوال از شاه سلطان حسین(اول و دوم) دارم که :

شمایی که به کردان گیر می دهید می دانید که :

- وزیر آموزش و پرورش تان دکترای مدریت از هاوایی دارد؟     

-  و معاون وزیر صنایع تان هم دکترای مدیریت از هاوایی دارد ؟ 




انجمن اسلامی ::: یکشنبه 87/12/18::: ساعت 2:28 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :70918
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<