سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

 
Imageدبیران انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، با صدور بیانیه ای مشترک ترور محمد ولی پور دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان توسط گروهک غیرقانونی علامه را محکوم کردند.
 
به گزارش خبرنگار سایت تحلیلی-خبری دانشجویان مستقل در بخشی از این بیانیه آمده است: گروهک غیرقانونی علامه که تا پیش از این با هتاکی و فحاشی در مقابل جریان اسلام گرا، بخشی از درون مایه خود را آشکار ساخته بود، پس از افزوده شدن گروهک تروریستی منافقین در لیست حامیان مالی و معنوی اش- در کنار دیگر معاندان ملت مسلمان ایران- پروژه شکست خورده ترور را برای حذف اندیشه انقلاب اسلامی، کلید زده است.  

آنچه جای تعجب دارد آنکه اسلاف این افراد، داستان ترور اندیشمندان انقلاب اسلامی را ناقص تعریف کرده و رویش شکوفه های جدید انقلاب را برای پیروان نوظهورشان، سانسور نموده اند و همین امر باعث گشته تا برخی افراد حذف اندیشه را از طریق ترور دنبال کنند. زهی خیال باطل!

بر اساس این گزارش متن کامل بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور به این شرح است:

استمرار پدیده ها نشان دهنده تداوم منابع مولّد آنهاست. دیرینگی ترور در جوامع بشری نیز از پیوستگی حضور عواملی حکایت می کند که روابط انسانی را به سوی خشونت و ارعاب سوق می دهد. تحمل نکردن و اقدام به حذف فیزیکی و غیرفیزیکی حریفان، فی نفسه نشانه ضعف پویایی در ساماندهی مراودات و ارتباطات در یک مجموعه انسانی است.

اما از منظر نگرش ماکیاولی، انسان موجودی جستجوگر قدرت تلقی می شود که چگونه کسب کردن قدرت برای وی دارای اهمیت نیست و در آن سیاست عاری از تقیّدات اخلاقی، دینی و تعهدات انسانی مطرح می شود.

در روز جمعه 16 اسفندماه، نمایندگان نگرش ماکیاولی در دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه روند چندماهه گذشته خود همچون ضرب و شتم دو عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه تهران، تلاش در جهت ربودن یکی از دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان این بار در یک اقدام وقیحانه اقدام به تهدید، ارعاب و در نهایت ضرب و شتم دانشجویی کردند که گناهش ایستادگی در دفاع از اسلام و اعتراض به اهانت علیه ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام بود.

آری، متحدان استراتژیک گروهک تروریستی منافقین در ایران، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان را مظلومانه در کنار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه، مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را از ارتفاع به پائین می اندازند تا خون های ریخته شده گواهی دهند که جریان تمامیت خواه و انحصار طلب در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری چگونه بر کسب دوباره قدرت و بازگشت به دوران فشار و ارعاب دانشجویان مسلمان همچون نیمه دوم دهه 70 دندان تیز کرده است.

گروهک غیرقانونی علامه که تا پیش از این با هتاکی و فحاشی در مقابل جریان اسلام گرا، بخشی از درون مایه خود را آشکار ساخته بود، پس از افزوده شدن گروهک تروریستی منافقین در لیست حامیان مالی و معنوی اش- در کنار دیگر معاندان ملت مسلمان ایران- پروژه شکست خورده ترور را برای حذف اندیشه انقلاب اسلامی، کلید زده است. 

آنچه جای تعجب دارد آنکه اسلاف این افراد، داستان ترور اندیشمندان انقلاب اسلامی را ناقص تعریف کرده و رویش شکوفه های جدید انقلاب را برای پیروان نوظهورشان، سانسور نموده اند و همین امر باعث گشته تا برخی افراد حذف اندیشه را از طریق ترور دنبال کنند. زهی خیال باطل!

در پایان، ما دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، ضمن آرزوی سلامتی برای یاردبستانیمان در دانشگاه اصفهان، ترور محمد ولی پور دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان را محکوم کرده و از مسئولان امر پیگری به موقع برخورد با ضاربان را خواستاریم، چرا که در غیر اینصورت دانشجویان پیرو خط امام(ره)، خود اقدامات انقلابی را در دستور کار قرار خواهند داد.

والسلام علی من تبع الهدی

علی اکبر عباسی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران)

عباس احمدی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)

سارا بخشی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل)

حسین امانی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار)

سمیه هوشمند(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک)

اسد ایمانی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام)

هاشم خالدی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد)

وحید خورشیدی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد)

حامد مجرد(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه)

سعیده ممیزی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران)

محمدیاسین نقی ترابی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز)

حسین نجفی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم قضایی)

عاطفه پورورامینی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود)

وحید رحمانیان(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)

علیرضا رضوان(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان)

محسن آبدرجوی (دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز)

محمدصابر سمایی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان)

علی اکبر علی پور(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران)

ناصر شیرزاد(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه)

مرجان شوقی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری آمل)

معین کریمی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان1358 دانشگاه سیستان و بلوچستان)

نوید سلطانی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی همدان)

فرشته تلیکانی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری رامسر)

زهرا سلطانی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد)

رضا یارمحمدی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی کرمانشاه)

محمد زارع(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز)

محمد بساکی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی امیرکبیر اراک)

مسعود امیری(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهرگان محلات)

احمد کاربخش(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم دریایی چابهار)

سید علی اکبر دانشی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل)

سید مرتضی حسینی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد)

حسن جبارنژاد(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج)

محمدباقر کمالی اقدم(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز)

زهرا بهرامی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محمود آباد مازندران)

محمد نیک اقبال(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده صدا و سیما)

محمد زارعی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر)

علیرضا جلولی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف)

هدی باطبی(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان آموزشکده فنی دختران کرمانشاه)

بلال علیزاده(دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل)



انجمن اسلامی ::: چهارشنبه 87/12/21::: ساعت 2:33 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 23


کل بازدید :71118
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<