سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

 


بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی

  

سال های قبل از انقلاب در زمانی که دستیاران مستشاران غرب بر این سرزمین حکومت می کردند، امریکا و سایر امپریالیسم های جهانی سعی در فرهنگ زدایی و نابودی افکار اصیل ایرانی و اسلامی داشتند، که به برکت انقلاب اسلامی این نقشه اثر گذار نبود. اکنون سی سال پس از انقلاب اسلامی امپریالیست های جهانی با تمام هجمه ی خود در صدد هضم فرهنگ اصیل ایرانی و مشرق زمین در دهکده ی جهانی با کدخدایی غرب و عمال آن می باشند. در واقع اکنون که آمریکا با پارادایم امانیسمی و نهلیستی خود و با ایجاد ایدئولوژی های جدید و همچنین با طرح برنامه هایی با محوریت جدایی نسل جدید از آرمان های نسل های قبل و نیز ایجاد آنارشیسم فکری در نسل جوان ایرانی درصدد انحراف در نسل های آینده و نیز مقابله با ایران اسلامی می باشد، ما خود نیز به این مسائل دامن زده و به این برنامه ها و ایدئولوژی های غرب چه خواسته و چه ناخواسته کمک می نمائیم.

در روز 20اردیبهشت سال 1388 انجمن علمی دانشکده ی کشاورزی با اجازه ی معاونت  فرهنگی دانشگاه شیراز و با  همکاری ایشان، در ایام سوگواری صدیقه ی کبری، یار و همراه مولا امیرالمومنین و نیز بنت رسول ا... ، جشنی مبنی بر جشن روز استاد بنا نهاده که در این جشن بر قرار معلوم قصد در ایجاد فضایی شاد با اجرای نوازندگی و تئاتر طنز و ... نموده اند . در پی این حرکت تعدادی از دانشجویان متعهد به آرمان های اسلامی و متعهد به اصول و ارزش های انقلابی اعلام به نامناسب بودن هر جشنی در این ایام نمودند. اما در این حین یکی از دانشجویان با در دست گرفتن میکروفن سالن و اعلام این که 2 تشکل انجمن اسلامی دانشجویان و نیز بسیج دانشجویی سدی برای برگزاری این جشن شده اند باعث ایجاد آشوب در این سالن شده است. انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی در پی این حادثه شدیدا نسبت به مسولین محترم دانشکده به عنوان ناظرجشن ونیز معاونت فرهنگی دانشگاه  برای دادن مجوز این برنامه و نیز ایجاد فضای مسموم علیه انجمن اسلامی دانشکده ی کشاورزی و نیز تشکل های اسلامی همسو توسط انجمن علمی  ، اعلام اعتراض نموده و خواستار پاسخگویی مسئولین دانشکده ودانشگاه و نیز مسئولین این مراسم ، به دانشجویان آرمان خواه وانقلابی می باشد

 

والسلام علی من التبع الهدی 

 

 مسیح وفایی

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی




انجمن اسلامی ::: سه شنبه 88/3/5::: ساعت 3:11 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 8


کل بازدید :71058
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<