سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

چند روز پیش داشتم کتابی رامی خواندم که حدیثی نظرم را به خودش جلب کرد . حدیث مربوط به سوالی که عمر بن حنظله از امام صادق (ع) در مورد این که حاکم کیست پرسیده بود . امام صادق(ع) فرمدند : " جانشین ما کسی است هست که حدیث ما را روایت کند و در حلال و حرام ما مطالعه نموده و احکام ما را می شناسد . پس او را به عنوان داور و قاضی بپزیرید و من او را بر شما حاکم قرار می دهم . پس زمانی که به حکم ما داوری کند اگر از او نپذیرید حکم خدا را کوچک شمرده اید و این در حد شرک به خداست " ( با تخلیص )

شاید بگید که این حدیث چرا نظر من رو جلب کرد دلیلش این است نمی دانم در جلسه ی آقای لاریجانی بودید یا نه ، که دانشجویی معلوم الحال  به بالای سن رفت و شروع به توهین به آقای احمدی نژاد کرد. این در حالی است که مقام معظم رهبری فرمدند: " دولت را نقد کنید نه تخریب " . اما حرف من این است که کسی که حرف مقام معظم رهبری را با توجه به حدیث فوق نقض می کند ، چگونه دم از مسلمانی می زند و ادعای مالکیت بر انجمن اسلامی را می نمایند . چطور کسانی که علنا ً اعلام می دارند که به اسلام ایمان ندارند می خواهند طلایه دار اسلام شوند ؟ چگونه می خواهند با سوسیالیست دوست باشند در صورتی که هدف اولیه ی انجمن اسلامی  که توسط دکتر محب ا... زاده - یکی از بنیان گذاران اولیه انجمن اسلامی - تاسیس شد مقابله با  جریان های سوسیالیست _مارکسیستی در دانشگاه بود.

اینان همان مارکسیست های چپ گرایی هستند که می خواستند انجمن اسلامی دانشجویان را به انجمن دانشجویان اسلامی تبدیل کنند چون می گفتند اسلام  دست وپا گیر است .

کجاست محب ا.. زاده تا بگوید : " این انجمن اسلامی است نه ضد اسلامی ". کجایند آن سه قطره خون (  مهدی ، مصطفی ،احمد ) که به پای نیکسون کشته شدند تا بگویند برای مقابله با سیاست های  خصمانه ی امریکا کشته شدیم و حال شما جیره خوار و هم صحبت آنهایید. "

کجاست 16 آذر تا بگوید :" مرگ بر امریکایی که شما در زیر پوست دارید . مرگ برآزادی که امریکا می خواهد برای ما بیاورد ، همان  آزادی که در افغانستان ، عراق ، ویتنام ، افریقا ، و امریکای جنوبی می بینیم.

این به ظاهر آزادی ، در شان ایرانیان با سابقه ی تمدنی چندین هزار ساله نیست .

پس در آخر ؛ ای مدعیان دروغین ، اول مسلمانی خود را ثابت کنید بعد ادعای مالکیت انجمن همیشه  اسلامی را داشته باشید.

حدیث از کتاب وسائل الشیعه

قاسم محمدی و حمید بذرافشان

 




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/7/27::: ساعت 2:49 عصر

چند وقتی است که عده ای در دانشگاه شیراز خود را دنباله روی دکتر شریعتی و مهندس بازرگان دانسته اند. و به قول خود  کار های شان  در ادامه راه آرمان های آن بزرگ مردان می باشد.

 این در حالی است که تعدادی از این افراد علنا ً اعلام کرده اند مرتد گشته اند . و عده ای دیگر خود را مدافع حقوق زن ( فمنیسم ) می دانند و دنبال روی آزادی بی قید و شرط در روابط  جنسی هستند و جالب اینجاست که دکتر شریعتی  خود در کتاب فاطمه فاطمه است نوشته است که : " سکسوالیته " به جای عشق و زن ، این " اسیر محبوب "  قرون وسطی ، به صورت یک " اسیر آزاد "  قرون جدید ، در آمد . چنین بود که زن در تاریخ و تمدن ها و مذاهب پیشرفته به شکل ابزاری در آمد برای استخدام در هدف های اقتصادی و اجتماعی و تغییر تیپ جامعه ها و نابود کردن ارزش های متعالی و اخلاقی و تبدیل کردن یک جامعه سنتی یا  معنوی و اخلاقی یا مذهبی به جامعه مصرفی و پوچ ، برای تبدیل هنر – که تجلی الهی روح – بشر بود به ابزاری که سکسوالیته در کار دگرگون کردن نوع انسان است "

و در جایی دیگر در همین کتاب حضرت فاطمه (س) را الگوی کامل برای زن نام می برد .

این عده قلیل که خود را هر روز به کسی می بندند ، دم از آزادی  بدون قید و شرط می زنند در حالی که دکتر در جایی دیگر نوشته است : " وه که چه زمینه ی آماده ای برای استعمار که فریاد بکشد :

-          آزاد شو !

-          از چی ؟

-          دیگر از چی ندارد ، داری خفه می شوی ، هیچ چیزی نداری ، محرومی ، آزاد شو ! از همه چیز آزاد شو !!"

و این عده در جایی دیگر خود را منتصب به مهندس بازرگان می دانند کسی که در قطع ید استعمار گران و اعاده عزت ایران ید طولایی دارد . در حالی که مهندس بازرگان علنا ً خود را مبرا از این عده اسلام گریز می داند و در وصیت نامه اش ایمان خویش را این گونه بیان می کند : " با اقرار به وحدانیت خالق و با درود بر همه ی پیامبران علی الخصوص خاتم آنها محمد مصطفی (ص)  و بر اهل بین طهارت و امامت "

و جالب تر این که این عده خود را وارثان انجمن اسلامی می دانند ، انجمن اسلامی ای که برای مبارزه با این طرز تفکر و دفاع از اسلام بوجود آمده است .

بهتر است اینان خود را دنبال رو فتحعلی شاه ها و شعبان بی موخ ها بدانندکه این به واقعیت نزدیک تر است.

 

حسن عباسی




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/7/27::: ساعت 2:37 عصر

دیکتاتور کیست ؟

در واژه نامه های سیاسی برای نظام   Totaliter( دیکتاتوری ) ویژگی هایی را عنوان کرده اند که مهمترین آنها عبارتند از :

کنترل اقتصادی متمرکز ،انحصار قدرت ، ضدیت با فرهنگ و معنویت و....(1)

اما قصد من آموزش نیست بلکه روشنگری است .در روز 22/7 /1387 در تالار فجر عده ای موسوم به اصلاح طلب فریاد مرگ بر دیکتاتور را سر می دادند آری روی سخنم با آنهاست .می خواستم بگویم آیا دولتی که ظرف سه سال 30% دارایی  خود  را خصوصی سازی می کند خواهان انحصار قدرت و اقتصاد متمرکز است ؟

دوم اینکه مگر در دوران مثلا ً اصلاحات نبود که کتاب های کسروی مرتد و کتاب شاهد بازی در ادبیات ایران ( در مدح و ستایش همجنس بازی ) در تیتراژبالا توسط وزارت ارشاد آن زمان اجازه ی چاب داده نشد ؟ حال خودتان قضاوت کنید که کدامین دولت به Totaliter نزدیک تر است .

(1) واژه نامه ی اجتماعی-سیاسی اسلامی .حسین رهجو

 

حمید بذرافشان

 




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/7/27::: ساعت 2:25 عصر

به نام خدا

این وبلاگ منعکس کننده طرز تفکر و همچنین عقیده و نظر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز می باشد .

امید به این که برای بیان نظرات و عقاید این تشکل به دیگران مسمر ثمر واقع شود .

حسن عباسی ، دبیر انجمن اسلامی دانشکده کشاورزی شیراز




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/7/27::: ساعت 1:34 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :70907
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<