سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بر اثر هر گناهی از برادرانش کناره گیری کند، دوستانش کم شوند . [امام علی علیه السلام]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

در این شماره از نشریه می خواهم به نقد از سخن و مطلبی که یکی از دوستانمان در نشریه زده اند به پردازیم که در آن مطلب به توصیف آقای خاتمی و شباهت آن با امام خمینی پرداخته بود .

ابتدای سخن به شما بگویم ، شما قرار بود از روش های توصیفی و تحلیلی و مقایسه ای استفاده کنید . اما تنها سفسطه بافته اید و از روش توصیفی استفاده کرده اید ، بدون هیچ مدرک و دلیلی که منطقی باشد . سخن شما حول چند محور بود :

1- نفی جمود وتحجر .

2- نوآوری .

3- دموکراسی و آزادی ( که بیان نشد کدام آزادی ، فقط گفتید آزادی .؟؟) . وبقیه اش تکرار چند حرف بود .دوست گرامی شما و دولت اصلاحات ( و اصلاح طلبان ) جمود وتحجر را چه حساب می کنید ؟ آیا دست دادن با زنان بیگانه که نفی قانون اسلام است ، نشانه عدم جمود وتحجر است یا لاابالی گری ؟ شما جمود وتحجر را چه می دانید ؟ آقای خاتمی ِ شما ، چه فکر می کند ؟ آیا نوشتن نامه نوشیدن زهر به رهبر معظم ، نفی جمود وتحجر است ؟ آیا تصویب قانون رفع تبعیض از حقوق زنان که تنها اصل اول آن با چندین آیه صریح قرآن مخالف است ( و در دولت هشتم تصویب می شود )، نفی جمود وتحجر است ؟ تنها آقای خاتمی را می گویید مثل امام است ، آیا شما مرضیه حدیدچی ( اولین فرمانده سپاه غرب ) را نمی شناسید ؟  وقتی امام به گورباچف نامه نوشتند ، این شخص حامل نامه بودند و دست به رهبر بزرگ سیاسی آن زمان ندادند ( آب و هوای ایتالیا چطور است ؟).

نوآوری : کدام نوآوری ، در 8 سال از ریاست آقای خاتمی چه نوآوری هایی بوده است . تنها چیزی که ما می دیدیم یک طرح وچند میوه سیاسی بود . آری نوآوری ما در8 سال این بود که در آمریکا یک روز valentime بود و در ایران 8 سال شد . نوآوری در انرژی هسته ای ِ تعلیق شده و نیز گفتگوی تمدنهای تان را دیدیم . بگذارید برایتان بگویم ، این گفتگوی تمدن ها صد سال پیش از آقای خاتمی ، توسط غربی ها مطرح شده بود ولی دیدند که شرم است ، بیان نکردند تا شما آنرا گفتید . و دیدم که چه شد ، همه اش شرم بود و بس .( نمونه – غزه : آقای خاتمی چه کرد ؟)

دموکراسی: البته به شما بگویم ، دموکراسی ای که شما بیان کردید ما ندیدیم . اگر منظورتان فعالیت مردم در حکومت باشد ؛ شاهد راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس و انتخابات های کشوری می باشیم . مردم سالاری دینی تان چه بود؟ ، آیا همان چیزی نبود که شهید رجایی و امام خامنه ای ( هنگام ریاست جمهوری شان) انجام می دادند ؟

و از آزادی برایتان بگویم ، آزادی ای که تنها ارائه دهندگان و گیرندگان آن در ملاصدرای و خیابان زند شیراز یافت می شد . اگر آزادی کوتاه شدن لباس زنان و دختران ، و کوچک وخطی شدن روسری ملت است ، پس خوش بحال شهری که روباه با آن قهر است . و اگر آزادی ِ بیان است ، دیدیم 18 تیرتان را و دیدیم بستن درب تشکل ها را ، وباز هم دیدیم سخنرانی امیرکبیرتان را ، و باز هم دیدیم وزیر علوم تان که با آوردن حرف دانشجویان ستاره دار، برای زیر فشار قرار دادن دانشجویان از لحاظ روانی و تحصیلی چه قدر تلاش کرد ؟ آری دیدیم ثمره 8 سالتان را ، آنگاه که قطار انقلاب با فاصله 8 سال ، ریل انقلاب را گم کرده بود .تساهل وتسامح را می گویید . آیا شرم ندارید که این را به امام نسبت می دهید و چنین برچسب زشتی را به امام می زنید ، امام که ابتدای انقلاب فرمودند :

" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ." و حزب توده را ضد اسلام معرفی کرد . همان که فرمود :" من توی دهن این دولت (بختیار) می زنم ". همان که فرمود :" نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی "

و اکنون چند سخن دیگر :

1. گفتگوی تمدن ها : شرمساز ترین حرف تاریخ . آری آنگاه که سید خندان چند ساعت منتظر پاپ بودند و پاپ چند ساعت منتظر مرجع تقلیدمان ( و آن برای نیم ساعت و این برای یک ساعت )

2. کتاب منتشر شده ی بررسی استراتژیک دولت مورد نظر شما ، پس از 8 سال که همه خمیر شدند و از انتشار آن جلوگیری شد .

3. سفرهای چند میلیاردی آقای خاتمی به خارج برای گشت و تفریح و دست دادن با زنان بیگانه و ...

4. جایزه دادن شان به خانم ها ، که بس تماشایی است و ....

5. آزادیتان که دیدیم و .......

6. بحث جاسوسی آقای موسوی ......

7. بحث تمرکز ثروت و تفریح در پایتخت

8. بحث سفر استانی برابر با افزایش توقع مردم ( آیا می دانید چه کسی این حرف را زده است ) و ...

9. ..........     




انجمن اسلامی ::: دوشنبه 87/12/19::: ساعت 12:49 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :71051
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<