سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! شکستگی ام را جز لطف و مهر تو درمان نمی کند ... آتش درونم را جز دیدارت خاموش نمی سازد و درد اشتیاقم به تو را جز نگریستن به چهره ات، بهبود نمی بخشد . [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز

در آستانه ماه محرم صورت می‌گیرد؛
فشار ملکه قطر علیه شیعیان!

در چند سال گذشته دولت قطر به رهبری شیخ حمد بن خلیفه با نقش‌آفرینی جدی و نزدیک همسرش خانم شیخه موزه بنت ناصر المسند که نقشی شبیه فرح در حکومت شاه ایفا می کند، بر طبل روشنفکری می‌کوبد.

به گزارش شیعه آنلاین، اما در همین کشور برای برگزاری مراسم محرم و عاشورا در حسینیه لاری، به روحانی غیرسیاسی و مسأله‌گوی شیعه ویزا داده نمی شود.

کشور قطر که به دلیل برخی ویژگیهای استراتژیک نظیر اختلافات ارضی با عربستان یک بازیگر مهم منطقه ای است و مواضع و اقدامات بین المللی منحصر به فردی دارد، در زمینه اعمال فشار بر شیعیان این کشور، سخت ترین اقدامات را انجام می دهد و امسال نیز در آستانه ماه محرم، این فشارها تشدید شده است.

در چند سال گذشته دولت قطر به رهبری شیخ حمد بن خلیفه با نقش آفرینی جدی و نزدیک همسرش خانم شیخه موزه بنت ناصر المسند که نقشی شبیه فرح در حکومت شاه ایفا می کند، بر طبل روشنفکری و دمکراسی می کوبند و در مسائل مختلف جهانی به صورت جدی وارد شده و گاه نقش میانجی را هم به عهده می گیرند.


                                              


همچنین سران قطر در مناقشات منطقه ای هم  سعی می کنند خود را میانه رو و واقع بین جلوه داده و در مجموع، سیاست معتدل و مورد قبولی را به نمایش بگذارند. در قطر یک کلیسا ساخته شده و اجازه ساخت دومین کلیسا هم صادر شده، دفتر امور اقتصادی اسرائیل وجود دارد و کشتی کمک به مردم غزه در اوج محاصره هم ارسال می شود ، اما در همین کشور برای برگزاری مراسم محرم و عاشورا در حسینیه لاری، به حجت الاسلام نظری، روحانی اتفاقا غیر سیاسی و فقط تاریخ گو و مسأله گوی شیعه ویزای ورود داده نمی شود.

این گزارش می افزاید: دولت قطر چندی پیش ماتم و حسینیه گراشی ها را خراب کرده و به جایش اجازه بنای جایگزین نمی دهد . همچنین  امام مسجدالصادق را خانه نشین کرده و پس از سفر سال گذشته سید شاکر الیوسف، امام جماعت بزرگترین مسجد شیعیان به کربلا در اربعین حسینی، مانع از اقامه جماعت توسط وی می شوند و  از این جهات اقلیت شیعه را به شدت در مضیقه قرار داده اند که مصداق بارز معیارهای دوگانه است. البته لازم به ذکر است که دولت قطر در جریان بازسازی جنوب لبنان بعد از جنگ 33 روزه در مناطق شیعه نشین لبنان خیلی فعال بوده که این هم مزید حیرانی است و به نظر می رسد با اهداف صرفا سیاسی انجام می شود، هرچند گویا دولت قطر از رشد تشیع در این کشور به شدت هراس دارد.
گفته می شود این تحرکات از زمانی که دولت قطر اوقاف را به سلفی ها واگذار کرده، تشدید شده است. گویا این دولت با سلفی ها توافق کرده که حق دارند به جای اقدام علیه دولت، به شیعیان فشار آورند و تنها تلاش می کنند این اقدامات از دید ایران مخفی بماند.




انجمن اسلامی ::: دوشنبه 87/10/9::: ساعت 8:12 عصر

چاپ کتاب به زبان فارسی؛
جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون

وهابیت عربستان سعودی در مراسم حج تمتع امسال اقدامات گسترده‌ای برای ترویج و تبلیغ اندیشه و عقاید خود انجام دادند که از جمله می‌توان به انتشار کتاب‌های مختلف به زبان‌های گوناگون و از جمله زبان فارسی اشاره کرد.

به گزارش شیعه آنلاین، مهمترین کتاب فارسی زبان که مروج اندیشه وهابیت بود "آنگاه که صحابه را شناختم" نام داشت که سعی می‌شد به صورت رایگان میان حجاج ایرانی و دیگر حجاج فارسی زبان پخش شود.

این کتاب توسط "أبو خلیفه علی بن محمد القضیبی" به زبان عربی نگاشته شده و "مرتضی عسکری کرمانی" آن را به فارسی بگردانده است.

کتاب دیگری که توزیع می‌شد "صحابه را بدست آوردم بدون اینکه اهل بیت را از دست بدهم" بود. این کتاب ترجمه فارسی کتاب "ربحت الصحابه و لم أخسر آل البیت" ‌است.

این کتاب شامل 18 بخش است که در آن به رد اعتقادات شیعه و نیز شرح دیدگاهها و اندیشه‌های وهابیون می‌پردازد.

نگارنده این کتاب خود را یک سنی مذهب معرفی و ادعا می‌کند که در گذشته یک فرد شیعی بوده است.

وی در این کتاب در بخش "مهدی منتظر" اصل و اندیشه واقعه انتظار از دیدگاه مذهب تشیع را زیر سؤال برده است.

نویسنده در ادامه کتاب خود با هدف ایجاد تفرقه در صف مراجع شیعه می‌نویسد: هرکس به واقعیت امروز شیعیان نگاه کند می‌بیند که بعد از خوابی طولانی که بیشتر از این ادامه نخواهد یافت بیداری و آگاهی به چشم می‌خورد.

وی در ادامه می‌افزاید: افرادی همچون آیت الله العظمی سید محمدحسین فضل الله و افرادی همچون وی امروزه به میدان آمده و غلو موجود در مذهب را به باد انتقاد می‌گیرند.

گفتنی است علاوه بر اینگونه کتب، نشریات و مجلات دیگری نیز به زبان فارسی با اندیشه‌های ضدشیعی میان حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره توزیع می‌شد.

شایان ذکر است انتشار و توزیع دو کتاب به نام‌های "ماجرای غدیر خم و رابطه آن با اصل امامت" و نیز "خویشاوندی بین صدیق و صادق" از دیگر فعالیت‌های وهابیون بود.




انجمن اسلامی ::: دوشنبه 87/10/9::: ساعت 8:7 عصر

ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه

  

 

امام حسین (ع) فرموده اند :" هرکس صدای فریاد مظلومی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست."

 ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه، هر فرد یک حزب به همراه ترجمه فارسی.

برای ثبت نام در این دوره ختم قرآن به سایت http://www.MonadieRahmat.com مراجعه فرمائید.




انجمن اسلامی ::: دوشنبه 87/10/9::: ساعت 7:23 عصر

یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟

بنیانگذار جمهوری اسلامی در یکی از دیدارهایی که بعد از انقلاب آیت الله راستی با ایشان داشت، خطاب به حجت الاسلام سید احمد خمینی فرمودند: این مرد زمانی که در نجف در غربت بودیم ما را از غربت درآورد.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از آینده، یکی از علمای بزرگ حوزوی که در اوج غربت امام خمینی (ره) در ابتدای تبعید ایشان به عراق یار و شاگرد نزدیک ایشان محسوب می شد، با غفلت رسانه ها و شخصیت های سیاسی پس از سالها کسالت در گمنامی زندگی می کند.


آیت الله راستی کاشانی از مجتهدین برجسته و انقلابی که سوابق درخشانی در مبارزات و سوابق قبل و بعد از انقلاب دارد، از معدود چهره هایی است که در ابتدای تبعید امام خمینی (ره) به نجف در سال 1343 و اوج تنهایی و غربت ایشان، با اقداماتی در کنار برخی فضلا، جلسه درس خارج فقه، امام خمینی(ره) در حوزه نجف را رونق بخشید.


بنیانگذار جمهوری اسلامی در یکی از دیدارهایی که بعد از انقلاب آیت الله راستی با ایشان داشت، خطاب به حجت الاسلام سید احمد خمینی فرمودند: این مرد زمانی که در نجف در غربت بودیم ما را از غربت درآورد.


آیت الله راستی که در مقطع ورود امام خمینی(ره) به نجف، به همراه شهید آیت الله مدنی و آیت الله رضوانی و برخی دیگر از فضلا در درس آیت الله العظمی خویی(ره)، استاد برجسته آن مقطع شرکت می جستند، به درس خارج فقه امام خمینی(ره) نقل مکان کرده و آن را رونق بخشیدند، از معدود مجتهدین فعال در مبارزات مسلحانه قبل از انقلاب بود و اکثر مجوزهای شرعی انجام عملیات های گروه های مبارز مسلمان در قبل از انقلاب توسط ایشان صادر شد.


آیت الله راستی کاشانی که بعد از انقلاب نیز به عنوان نماینده امام(ره) در سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی فعالیت می کرد، پس از سال 1360 به دلیل اختلافات سیاسی دو شاخه اصلی سازمان مجاهدین انقلاب، توسط شاخه چپ این سازمان مورد حملات سیاسی و تخریب قرار گرفت.


وی که از چند سال پیش به دلیل حمله قلبی دچار کسالت گردیده، هم اکنون در تهران اقامت دارد




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/10/7::: ساعت 8:59 عصر


بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: استکبار با همدستی سران سرسپرده داخلی، استقلال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ما را از بین بردند و ارمغانی جز بدحجابی، بی‌دینی و عقب‌ماندگی را برای ما به همراه نداشتند. 

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار جمعی از فرماندهان و افسران سپاه با اشاره به روحیه ستیزه‌گرانه غرب در برابر اسلام، آن را ناشی از خودبزرگ‌بینی  و زیاده‌خواهی آنان دانسته و تصریح کردند: غرب از همان اول در برابر اسلام ایستاد و با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف، تلاش کرده اسلام را نابود کند.


این مرجع تقلید در ادامه به روحیه حق‌پذیری ایرانیان و پذیرش سریع اسلام از سوی آنان اشاره نموده و عنوان کردند: با پذیرش اسلام از سوی ایرانیان، این دین الهی، راه خود را به سوی شرق باز کرد.


حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی به نقش ایرانیان مسلمان در رشد علمی جهان اسلام اشاره کرده و گفتند: اعراب مسلمان با حضور در ایران، علوم ومعارف را از آنان فرا گرفتند.


ایشان در ادامه به علل انحراف و عقب‌ماندگی مسلمانان در قرون بعد اشاره کرده و بیان داشتند: غرب مطالب و مباحث علمی را در تمام عرصه‌ها از مسلمانان گرفت و از این رو همیشه مدیون اسلام و ایران است.


حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت 24 ذی‌الحجه، روز مباهله، آن  را از بزرگترین ادله اثبات ولایت اهل‌بیت (ع) برشمرده و گفتند: عید غدیر و روز مباهله در اندیشه ولایی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/10/7::: ساعت 7:2 عصر

احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008

نخستین نتایج نظرسنجی شبکه تلویزیونی "کانال دی" ترکیه برای انتخاب مرد سال 2008 میلادی نشان می دهد که "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران با اختلاف زیادی نسبت به سایر نامزدها، همچنان صدرنشین است.

به گزارش ایرنا، کانال دی ترکیه که از پر بیننده ترین شبکه های تلویزیونی این کشور و متعلق به گروه بزرگ رسانه ای "دوغان" می باشد، از پنجشنبه پنجم دی ماه در سایت رسمی خود برای انتخاب مردسال 2008 میلادی یک نظرسنجی را آغاز کرده است .

در این نظر سنجی پنج گزینه ای علاوه بر احمدی نژاد، "باراک اوباما" رییس جمهوری منتخب آمریکا، " منتظر الزیدی" خبرنگار عراقی که با پرتاب لنگه کفش خود به سوی "جورج بوش" شهرت یافت، "نیکلای سارکوزی" رییس جمهوری فرانسه و "جوانان یونان" که به تازگی در اعتراض به کشته شدن یک جوان هموطن خود دست به تظاهرات زدند، انتخاب شده است.

کانال دی ترکیه، احمدی نژاد را نامزد مرد سال 2008 میلادی معرفی کرده است .

بررسی های خبرنگار ایرنا در آنکارا از آخرین نتایج این نظرسنجی در مقارن ظهر امروز (شنبه) نشان می دهد، تا کنون 23 هزار و 580 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند که احمدی نژاد با 10 هزار و 379 رای (44 درصد آرا شرکت کنندگان) را به خود اختصاص داده و در مقام اول قرار گرفته است.

الزیدی با هشت هزار و 83 رای 34 درصد آرای را به دست آورده و در مقام دوم قرار گرفته است.

اوباما دو هزار و 673 رای و کسب 11 درصد آرا در مقام سوم و جوانان یونان نیز دو هزار و 370 رای و کسب 10 درصد آرا به ترتیب در مقام های بعدی جای گرفته اند.

در این نظرسنجی نیکلای سازکوزی فقط 75 رای کسب کرده است که نسبت آرای وی در این نمودار "صفر" محاسبه شده است.
کانال دی در سایت اینترنتی خود به نشانی http://www.kanaldhaber.com.tr این نظرسنجی را به راه انداخته است که انتظار می رود تا پایان ماه جاری میلادی ادامه یابد.




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/10/7::: ساعت 7:0 عصر

فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها

در ادامه صدور فتاوای بی‌پایه و اساس توسط روحانیون سلفی که باعث وهن اسلام می‌شود، یکی از علمای مصر، قربانیان ایدز را هم شهید نامید.

به گزارش فارس و به نقل از منابع اینترنتی، العربیه گزارش داد: رییس مرکز ارشاد مذهبی وزارت دیانت مصر، در پاسخ به استفتای مردی که پرسیده بود، نظر اسلام در مورد مرد مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد چیست؟ پاسخ داد: هرکسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می‌آید!

شیخ احمد ابویوسف در این زمینه تأکید کرد که 90 در صد بیماران مسلمان مبتلا به ایدز، پیش از مرگ توبه می‌کنند.

این درحالیست که طبق روایات اسلامی، شهید به کسی اطلاق می‌شود که در جهاد فی‌سبیل‌الله، جان خود را از دست دهد.

از سوی دیگر دکتر احمد رجایی، استادیار بهداشت در دانشگاه الازهر مصر، گفت که رقم مبتلایان به بیماری ایدز در کشورهای عربی پایین‌ترین رقم در سطح جهان است. اما، در زمینه گسترش ایدز، کشورهای عربی در رده دوم قرار دارند.

صدور فتاوایی مانند محرم شدن همکاران مرد و زن با خوردن شیر زن همکار ، ممنوعیت خرید خیار توسط زنان، تعلق نوزاد به مردی که سال‌ها با همسرش نزدیکی نداشته، حکم به حرام بودن جشن تولد و سالگرد ازدواج، ممنوع کردن اهدای گل به بیماران و نظایر این‌ها، فتاوایی هستند که در سال‌های اخیر از سوی برخی روحانیون وهابی و سلفی صادر شده و اعتراضات علمای شیعه و سنی را برانگیخته است که معتقدند چنین فتاوایی مبنای شرعی و عقلی ندارد و باعث وهن اسلام نیز می‌شود.




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/10/7::: ساعت 6:51 عصر

شریعتی زیر زره بین

 

نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد

نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد شد

ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد

گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش

و او یکریز و پی در پی دم گلویش در گلویم سخت بفشارد

و خواب خفتگان ِ خفته را آشفته تر سازد

بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را

 

شخصیت دکتر شریعتی : دکتر محمد مهدی جعفری از اساتید دانشگاه شیراز و یکی از دوستان نزدیک شریعتی می گوید : کسی که همراه دکتر شریعتی به رانسه رفت و سال ها با همدیگر در یک منزل زندگی کرده و حتی در جلسه دفاع از تز دکتری شریعتی هم حضور داشت ، دکتر " محمد جعفر معین فر " که برایم نقل کرده که شریعتی در فرانسه در رشته تاریخ دانشگاه سوربن ثبت نام کرد . ولی هیچ توجهی به رشته اش نداشت . و ایشان مطالعاتی نیز در زمینه جامعه شناسی داشتند .

 دکتر شریعی شخصیتی است که با قلم و گفتار خود نقش بسزایی در انقلاب و آگاهی قشر جوان داشته است . از کارهای مفید ایشان " فاطمه ، فاطمه است " می باشد که خدمتی بزرگ به اسلام می باشد و دیگر " کویر " که تحفه ای والا در حوزه ادبیات می باشد ، و دیر آثار که ایشان را شخصیتی ممتاز گردانیده است . اما این شخصیت موثر خالی از اشتباه نمی باشد و جای نقد دارد و بایستی در مورد او از افراط و تفریط بپرهیزیم ، و نه او را خوب مطلق و نه بد مطلق بدانیم . از جمله امتیازات و نقایص ایشان این می باشد که ؛

1 – ایشان صاحب شور و حماسه و زبانی معجزه آفرین بوده که از هر دل سنگینی چشمه ای جاری می ساخت و با این امتیاز ، نسل انقلابی به سوی او می شتافتند . و در مقابل این امتیاز ، هر چند اسلام را حلیتی زیبا آراسته اما نسبت به آن تعمق نداشته است .

2 – از دیگر امتیازات او این بود که او فردی با شعور و درک و احساس اجتماعی بالا و گرایشات اسلامی بود . و در مقابل اشتباه بزرگ و اساسی که بر ایشان وارد است این می باشد که از مکاتب هم عصر خود ، مانند مارکسیسم و اگزیستانسیالیسم تاثیر پذیرفته و او را دچار اندیشه التقاطی نموده است . و این امر باعث شده که تصویر ایشان از اسلام ، آلوده به افکار غیر اسلامی باشد .

3 – از دیگر امتیازات این روشن فکر با احساس این می باشد که ایشان بر خلاف روشن فکران سکولاریست ، دین را در متن جامعه می خواست ولی در این مورد او دچار نوعی تک ساحت گرایی  ( monism ) شده است تا جایی که به مسائل ماورائی و مبدأ و معاد و ... بی مهری نشان می دهد . و این باعث شده که در جاهایی عالمان بزرکی را به طهن وتمسخر بگیرد . شاید بتوان نمونه ای از نواقص شریعتی را در کتاب " شیعه علوی ، شیعه صفوی " به روشنی دید . این روشن فکر بزرگ در کتابش شیعه را به دو گروه علوی و صفوی تقسیم می کند و با چماق خفت و خواری بر سر شیعیان صفوی می کوبد و آنها را به خاطر سازش و قول حکومت جور سرزنش می کند و تشیع سرخ و انقلابی را که همان تشیع علوی است ، ریشه و اصل تشیع می داند . غافل از این که ، خود امام حسین (ع) که نماد تشیع سرخ است ده سال صبر می کند و با حکومت جور سر سازش فرو می آورد . و دیگر ائمه ما نیز هم با حکومت سازش کردند و بعضی از آنها در حکومت مقام و منصب را نیز عهده دار شدند . شریعتی در این کتاب از عالمان بزرگی مثل علامه مجلسی ، به خاطر سازش با حکومت جور به شدت سرزنش و انتقاد می کند . هرچند بعدها از حرفش برگشت و پذیرفت که رفتار تندی داشته است . شریعتی به این نکته توجه نداشته که سازش عالمان با حکومت نشانه مشروعیت بخشیدن به آن نیست ، بلکه برای بقای اسلام بوده است . شهید مطهری در کتاب " حماسه حسینی " جلد سوم ، در نقد کتاب " حسین وارث آدمیت " نوشته شریعتی ، می گوید : " این جزوه نوعی توجیه تاریخ است بر اساس مادی مارکسیستی ، نوعی روضه مارکسیستی است برای امام حسین (ع) که تازگی دارد . امام حسین این جزوه ، همان امام حسین مظلوم و محکوم روضه خوان ها است که هیچ نقشی در تاریخ ندارد ، با این تفاوت که امام حسین روضه خوان ها حداقل سفره گریه ای برای توشه آخرت پهن کرده و امام حسین این جزوه  ... ابزاری در دست جناح حاکم برای بهره کشی طبقه محروم است . " و مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی ) در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی در مراسم پنجمین سالگرد دکتر شریعتی در تاریخ 30 / 3 / 60  می گوید که شریعتی برخلاف تصورات ، چهره ای مظلوم است . زیرا از یک طرف مخالفانش به اشتباهاتش تمسک جسته و نکات مثبت او را رها ساخته اند و با این کار به او ظلم فراوانی کرده اند . و از طرف دیگر ، طرفدارانش ظلم بیشتری به او نموده و با مطلق جلوه دادنس ، زمینه عکس العمل مخالفانش را شدت بیشتری بخشیده است . و ایشان همچنین ابراز می دارند که بخشی از شخصیت دکتر شریعتی افسانه آمیز جلوه می کند اما در مقابل بخش های ناشناخته ای از شخصیت دکتر شریعتی نیز وجود دارد . و همچنین راهکاری که مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی ) برای شناخت شریعتی ارائه می دهند ، این است که بیاییم آن مسائلی را که شریعتی با استفاده از آشنایی های خودش با فرهنگ اسلامی فهمیده بود و ارائه داده بود با اصول اساسی فلسفی مکاتب اسلام بیامیزیم و منطبق کنیم . آنچه که بدست خواهد آمد به نظر من مرحله جدیدی است که می تواند برای نسل ما مفید باشد ، به تعبیر بهتر بیاییم شریعتی را با مطهری بیامیزیم ، شریعتی را در کنار مطهری مطالعه کنیم . ترکیبی از ریبایی های شریعتی با اندیشه اسلامی مطهری به وجود بیاوریم ، آن به نظر من مرحله نوینی است که نسل ما بدان نیازمند است .

 

 




انجمن اسلامی ::: شنبه 87/10/7::: ساعت 10:58 صبح

<      1   2   3   4      
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :71437
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : انجمن اسلامی[87]
نویسندگان وبلاگ :
واحد خواهران[1]
واحد برادران[0]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
10 پرسش از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . 325 واحد مشاور املاک بدون مجوز تعطیل شد . احمدی نژاد محبوب ترین مرد سال 2008 . اختصاص دو هزار و 600میلیارد تومان به طرح مسکن مهر . ارسال3000تن‌ مهمات ‌آمریکا به اسرائیل . انتقاد نمایندگان مجلس از توهین اصلاح طلبان به مردم یزد . ایران مقابله به مثل کرد . با یوزارسیف مشکل دارید یا احمدی نژاد؟! . باز هم قرآن بر سر نیزه کرده اند ... . براى شهادت آماده ایم ما را به غزه اعزام کنید . برنامه ریزى دولت براى حضور فعالانه انبوه سازان در ساخت مسکن . بز ن باران سیاهی باب کردند . .... . بزرگترین دلیل اثبات ولایت چیست؟ . بودجه 88 با نفت 37.5 دلاری بسته شد . بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی در مورد وقایع اخیر . بیانیه دبیران انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محکومیت ت . بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی کشاورزی . پرتوی ازسیره و سیمای حضرت امام رضا (علیه السلام) . پرداخت سود سهام عدالت از 12 بهمن . تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر . جدیدترین فعالیت ضدشیعی وهابیون . جلسه ویژه احمدی‌نژاد با زاهدی و فرهاد رهبر، ساعت 3 بامداد . جم یا فروغی ، مستقل یا غیر مستقل . جنبش دانشجویی . حجم شایعات علیه دولت، بدون برنامه نیست . حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و نقد گفتمان های رقیب . خاتمی از حضور در جمع‌های گلچین نشده گریزان است . خاتمی به سفرهای استانی میرود . خاتمى خوب فهمیده بود که از حمایت برخوردار نیست . خانه تکانی در حقوق کارمندان . ختم قرآن در روز جمعه 13 دی ماه به نیت آزادسازی غزه . خشم پیاده نظام رژیم صهیونیستى از استغفار کارگزاران . دروغ که کنتور نمى اندازد اما توهین به شعور مردم چی؟! . دفتر تحکیم وحدت . دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟! . دنیای سیاستمداران . دولت 7800 میلیارد تومان یارانه کالاهاى اساسى پرداخت کرد . دولت موقت . سهام عدالت . شریعتی زیر زره بین . شکارچیان مأمورنماى دختران نوجوان در شیراز دستگیر شدند . طرح تحول اقتصادى 15 سال پشتوانه تحقیقاتى دارد . غزه ، کربلای امروز . فتوای جدید روحانیون سلفی برای ایدزی‌ها . فشار ملکه قطر علیه شیعیان! . قیمت مسکن و اجاره بها باز هم کاهش می‌یابد . متن کامل سخنان رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برای ارایه لا . متن کامل سخنرانی لاریجانی در مونیخ . محکوم مى کنیم اما براى دلخوشى دشمن . مردم پاسخ تخریب گران دولت انقلابی را در انتخابات آتی می دهند . مصوبات سفر استانی دولت 79 درصد پیشرفت دارند . مُهر پایان مجلس بر آغاز راه تحول اقتصادی . میر حسین: مشغول فکر کردن هستم . نسل‌کشی در غزه با اورانیوم ضعیف شده . نصرالله اعلام انتفاضه سوم کرد . نگاهی به کوچکترین شهید غزه . نماز قنوت عندالنازله در غزه به امامت هنیه . هنرش نیز بگوی... . وصیت نامه ی سردار شهید مهندس محسن وزوایی . ولایت فقیه را بیشتر بشناسید . یار غربت امام خمینی(ره) کیست؟ . یزدی ها هم دوستت داشتند ... . یک میلیون دلاری برای اعدام حسنی مبارک . کاهش 14 درصدى تولید نفت ایران از امروز .
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<